Clinique Türkiye Akıllı Ödüller Sadakat Programı :Katılım Şart ve Koşulları
Son güncelleme tarihi Eylül 27,2023
Clinique Türkiye Akıllı Ödüller Sadakat Programı :Katılım Şart ve Koşulları
CLINIQUE TÜRKİYE SMART REWARDS SADAKAT PROGRAMI KATILIM ŞART VE KOŞULLARINI LÜTFEN DİKKATLİCE OKUYUN. BU PROGRAMA KATILARAK, BURADA AÇIKLANAN VE ATIF YAPILAN TÜM ŞARTLARA BAĞLI OLMAYI KABUL ETMİŞ OLURSUNUZ. BU KOŞULLARIN TÜMÜNÜ KABUL ETMİYORSANIZ, BU PROGRAMA KATILMAYIN.
AŞAĞIDAKİ 7. BÖLÜM, FERAGAT BEYANI İÇERMEKTEDİR. HAKLARINIZI ETKİLER. LÜTFEN BUNLARI OKUYUNUZ.
1. Üyelik Kriterleri ve Genel Bakış
1.1. Clinique Türkiye Smart Rewards Sadakat Programı (“Program”) yalnızca Clinique olarak faaliyet gösteren ELCA Kozmetik Limited Şirketi'nin ("Clinique", "Şirket", "bizim" veya "biz") takdirine bağlı olarak sunulmaktadır. Program, bireylerin yalnızca kişisel kullanımları içindir ve kişi başına bir hesapla sınırlıdır. Şirketler, dernekler veya diğer gruplar Programa katılamaz. Türkiye'de yasal olarak ikamet eden, en az 18 yaşında olan ve geçerli bir e-posta adresi sağlayan ve sürdüren bireyler üye olabilir. Program’a katılmak için satın alma gerekli değildir. Program herhangi bir ticari amaçla kullanılamaz ve herhangi bir nedenle bir hesap oluşturmayı reddedebiliriz. Bizim tarafımızdan veya iş ortaklarımız veya tedarikçilerimiz tarafından istihdam edilen kişiler, yalnızca kişisel kullanım için üyelik hakkına sahiptir, ancak tamamen bizim takdirimize bağlı olarak Program’ın belirli avantajlarından hariç tutulabilir. Şirket bağlı kuruluşları ve diğer markaları da benzer sadakat programlarına sahip olabilir. Program üyeliği, Şirket’in diğer bağlı kuruluşlarının veya markalarının programında herhangi bir hak veya fayda sağlamaz.
1.2. PROGRAMA KATILARAK VE BİR PROGRAM ÜYESİ OLARAK (BİREYSEL VE TOPLU OLARAK, "SİZ", "SİZİN" VEYA "ÜYE") BU PROGRAM HÜKÜM VE KOŞULLARINA ("ŞARTLAR") VE İLGİLİ YASALARA UYGUN OLARAK HER ZAMAN YAPABİLECEĞİMİZ DEĞİŞİKLİK VEYA DEĞİŞİKLİKLERLE (HERHANGİ BİR GÜNCELLEMENİN SON TARİHİNİ BU ŞARTLAR SAYFASININ BAŞINDA YANSITACAĞIZ.) BAĞLI OLDUĞUNUZU (BİREYSEL VE TOPLU OLARAK, "SİZ" VEYA "ÜYE") KABUL EDİYORSUNUZ. PROGRAMA KAYDOLMAK İÇİN, GİZLİLİK POLİTİKA’MIZI VE AYDINLATMA METNİ’MİZİ OKUMANIZ, AYRICA AÇIK RIZA METNİ’MİZİ VE ELEKTRONİK TİCARİ İLETİ METNİ’MİZİ KABUL ETMENİZ GEREKMEKTEDİR. PROGRAMA KAYDOLARAK, WEB SİTESİ ŞART VE KOŞULLARIMIZLA BAĞLI OLMAYI KABUL ETMEKTESİNİZ.
1.3. Zaman zaman değişebilecekleri için Program için geçerli olan hüküm ve koşulları anlamak için bu Program Hükümlerini ve ilgili ilkeleri ve SSS'leri sık sık gözden geçirmelisiniz. Bu Program Koşulları, ürünler veya hizmetler için herhangi bir anlaşma dahil olmak üzere, bizimle yapmış olabileceğiniz diğer herhangi bir sözleşmenin hüküm veya koşullarını hiçbir şekilde değiştirmez. Bu Program Koşullarını, Gizlilik Politikamızı ve web sitemizin Hüküm ve Koşullarını kabul etmiyorsanız, Programa katılmanız mümkün olmamaktadır. Program’ın herhangi bir kısmının Türkiye Cumhuriyeti Kanunlarıyla çelişmesi halinde o kısım derhal durdurulacaktır.
1.4. Program, yalnızca Türkiye’de https://www.clinique.com.tr adresinde geçerlidir.
2. Program’a Kayıt
2.1. Uygun kişiler Programa yalnızca https://www.clinique.com.tr ("Site") adresini ziyaret ederek ve Programa kaydolmak için Program istemlerini izleyerek kaydolabilirler.
2.2. Kaydolmak için adınızı ve soyadınızı, e-posta adresinizi ve telefon numaranızı sağlamanız ve bir şifre oluşturmanız gerekmektedir. Ayrıca bize posta adresinizi, doğum tarihinizi bildirme imkanınız da olabilir, ancak bu bilgi isteğe bağlıdır. Hesap bilgilerinizin doğruluğunu korumaktan ve gerektiği gibi güncellemekten yalnızca siz sorumlusunuz. Kişisel bilgilerinizi Site üzerinden güncelleyebilirsiniz.
2.3. Kişisel veri gizliliği uygulamasının ayrıntıları için lütfen Gizlilik Politika’mıza, Aydınlatma Metni’mize ve aşağıdaki Bölüm 10'a bakın.
2.4. Yalnızca bir Program hesabı, tek bir üye ve tek bir e-posta adresiyle ilişkilendirilebilir. Programa kayıtlı üyenin kimliğiyle ilgili bir ihtilaf olması durumunda üye, kayıt sırasında verilen e-posta adresinin yetkili hesap sahibi olarak kabul edilecektir. Bu Program Koşullarının amaçları doğrultusunda, "yetkili hesap sahibi", bir internet sağlayıcı, çevrimiçi hizmet sağlayıcı veya başka bir kuruluş (örn. İşletme, eğitim kurumu vb.) tarafından gönderilen e-posta adresine atanan ve gönderilen e-posta adresiyle ilişkili etki alanı için e-posta adreslerini atamaktan sorumlu gerçek kişidir.
3. Program Nasıl İşler
3.1. Program, sadık müşterilerimizi ürünlerimizi satın aldıkları için ödüllendirdiğimiz ve onlara teşekkür ettiğimiz bir yoldur. Uygun satın alımlar yaparak veya Site’deki diğer Program eylemlerini gerçekleştirerek puanlar kazanabilir ve Program sadakat katmanlarına ulaşabilirsiniz. Satın alma işleminizin Programa hak kazanması için, Programa kaydolmanız ve satın alma sırasında çevrimiçi hesabınızda oturum açmanız gerekir. Belirli bir sadakat kademesine ulaştığınızda ve / veya belirli sayıda puan kazandığınızda, Clinique tarafından ilan edilen hüküm ve koşullara göre bu seviye için geçerli olan belirli avantajlar ve / veya ödüller için uygun olabilirsiniz; bu avantajlar zaman zaman değişebilir ve sınırlı olarak sunulabilir. Mevcut avantajların ve ödüllerin güncel listesi için SSS sayfamızı ziyaret edin. Uygun satın alımlar Sitede sadakat katmanlarına ulaşma hakkında daha fazla bilgi edinmek için SSS bölümümüzü ziyaret edin.
3.2. Program, kayıt olduğunuz tarihten başlayarak, bir üyenin uygun satın alımlarda tek bir yıl içinde kazandığı puan sayısına göre belirlenen kademe tabanlı bir programdır ve 3 kademe vardır:
- • Kademe 1, Smart 0 - 1999 puan
- • Kademe 2, Brilliant 2000 – 4499 puan
- • Kademe 3, Genius 4500+ puan
Katıldığınızda, otomatik olarak 1. Kademe Smart'a yerleştirilirsiniz ve Smart üyelerin aldığı tüm avantajlardan yararlanmaya hak kazanırsınız. İlk yılınızda en az 2000 puan kazandığınızda, otomatik olarak 2. Kademe Brilliant'a taşınırsınız. İlk yılınızda 4500 puan veya daha fazla kazanırsanız, Kademe 3, Genius'a hak kazanırsınız.
3.3. Belirli bir kademedeki statünüz, o kademeye hak kazandığınız yıl ve sonraki tam yıl için geçerlidir. Bundan sonra, her yıl bu kademeye hak kazanmak için yeterli puan kazanmanız gerekecektir. Örneğin, ilk yılınızda Kademe 2, Brilliant'a hak kazanırsanız, ikinci yılınızda Brilliant statüsünü koruyacaksınız. Ancak, ikinci yılınızda uygun satın alma ve uygun faaliyetlerden 2000 puandan daha az kazanırsanız, üçüncü yılınız için Kademe 1, Smart statüsüne geri dönersiniz.
3.4. Puan kazanmak için, Program'a kaydolmanız ve satın alma sırasında çevrimiçi hesabınızda oturum açmanız gerekir.
3.5. Üyeler, Site’de yaptıkları alışverişlerde harcadıkları her Türk Lirası (₺1) için 1 puan alırlar. Nitelikli satın alma işlemleri normal fiyatlı ürünleri içerir ve hediye kartları, eGift Kartları, indirimler, nakliye ve teslimat ücretleri ve / veya zaman zaman tarafımızca belirtilen diğer hariç tutulan ücretler hariçtir.https://www.clinique.com.tr adresinde yapılan online alışverişlerde kazanılan puanlar sipariş kargoya verildiğinde tahakkuk ettirilecektir.
3.6. Bu satın alımlara ek olarak, web sitemizde belirtildiği gibi ek tüketici işlemleri durumunda da puan kazanabilirsiniz. Puan kazanmak için lütfen Program üyesi olduğunuzdan ve hesabınıza giriş yaptığınızdan emin olun. Varsa, her bir işlem için verilen puan sayısı, tamamen kendi takdirine bağlı olarak Clinique tarafından belirlenir ve her durumda, her işlem için her yıl kazanılan maksimum puana tabidir.
3.7. Madde 1.1 uyarınca değişiklik yapma hakkına halel getirmeksizin, Puanlar, Programınızın "yıl dönümü tarihinden" itibaren bir yıl süreyle geçerlidir. Bu, Programa kaydolduğunuz tarihin yıl dönümüdür ve 12 aylık bir döngüde gerçekleşir. Her yıl yıldönümü tarihinizde puanlarınız sıfırlanır ve yeni puan avantajları toplamaya ve yeni ödüller kazanmaya başlarsınız. Kayıt tarihinizin Clinique kayıtlarına / sistemlerine göre belirlendiğini lütfen unutmayın.
4. Ürün Ödülleri ve Avantajları.
4.1. Üye olarak, puan avantajlarınızı, kademe seviyelerini ve kademe avantajlarını belirleyen puanlar kazanırsınız. Ödüller ve avantajlar için tarafımızdan belirlenen minimum sayıda puanı toplamış olmanız gerekir. Puanlar nakit olarak kullanılamaz. Avantajlardan faydalanmak için Program hesabınızda oturum açmalısınız. Kişisel hesabınızda listelenen uygun tekliflerinizi ve ödüllerinizi (varsa teklif kodlarıyla birlikte) bulacaksınız. Nitelikli üyeler, Program e-postalarını almayı tercih etmemişlerse, etkinlik ödülleri mevcut olduğunda e-posta davetiyeleri alacaklardır.
4.1.1. Puan Avantajları: Farklı puan seviyelerinde, https://www.clinique.com.tr adresinde bir satın alma işlemi ile puanları elde ettiğinizde, https://www.clinique.com.tr adresinden belirlenebilecek bir ürün ile ödüllendirilirsiniz. Bu ödüller, aşağıda listelendiği gibi biriktirdiğiniz toplam puana dayanmaktadır. https://www.clinique.com.tr adresinde işlem başına 1 ödül kullanmalısınız. Clinique, puanları güncelleme ve buna göre üyeleri bilgilendirme hakkını saklı tutar. Bu içerikte;
Clinique'in 1.1 kapsamındaki hakları saklı olmak kaydıyla, yukarıda, birikmiş puanlara dayalı kupon tutarları aşağıdadır
- • 1000 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün • 1500 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 2000 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 3000 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 4000 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
- • 5000 puan = ücretsiz seyahat boy ya da tam boy ürün
4.1.2. Kademe Avantajları: Belirli avantajlar, elde edilen kademeye bağlıdır ve mevcut sahip olduğunuz puanların sayısına bakılmaksızın, bu kademedeyken bu avantajlardan yararlanmaya hak kazanırsınız. Aşama avantajları yalnızca https://www.clinique.com.tr adresinde kullanılabilir. Yıldönümü tarihinizde, puanlarınız sıfıra sıfırlansa bile, yıl için ilk kademe durumunuz, önceki yılda kazanılan puan sayısına göre belirlenir.
Kademe 1, Smart: 0-1999 puan
- • https://www.clinique.com.tr adresinden ilk alışverişinizde % 15 indirim (sadece bir kez).
- • Doğum Günü İndirimi: Doğum gününüzdeki bir satın alma işleminin % 20'si (yılda bir kez).
- • 199.-TL üzerindeki tüm siparişlerinizde Ücretsiz Standart Nakliye.
Kademe 2, Brilliant: 2000-4499 puan
- • Tüm 1. kademe avantajları.
- • Ücretsiz Standart Nakliye
- • Türkiye'de Clinique'e uygun sahipli ve işletilen bir perakende mağazasında tamamlayıcı 30 dakikalık cilt bakımı hizmeti (yıldönümünde 2 kez).
- • Mağazadaki yeni ürünleri yakından tanıma
- • Booster noktaları etkinlikleri.
Seviye 3, Genius: 4500 puan ve üstü
- • Tüm 2. kademe avantajları.
- • Doğum Günü İndirimi: Doğum gününüzdeki bir satın alma işleminin % 25'i (yılda bir kez).
- • Yıldönümü Hediyesi: Yıldönümü ayınızda satın aldığınız ürünün % 25'ini alın (yılda bir kez).
Lütfen yukarıda belirtilen ürünlerin kullanılabilirlik ve / veya üretim hattına göre Clinique tarafından değiştirilebileceğini ve Clinique'in o zaman geçerli olan başka ve eşdeğer bir ürün sağlama hakkına sahip olduğunu unutmayın.
4.2. Teklifler ve ödüller, stoklar bitene kadar mevcuttur ve tamamen kendi takdirimize bağlı olarak tarafımızca ikame edilebilir / değiştirilebilir. Internet üzerinden vereceğiniz siparişiniz herhangi bir nedenle tamamlanmadıysa, herhangi bir teklif veya ödül alışveriş sepetinizden kaldırılır ve artık kullanılamayabilir. Birikmiş ödüllerinizi ve / veya avantajlarınızı kullanmanız gerekmez. teklifin veya ödülün hasar görmesi durumunda, yanlış olanı aldıysanız veya siparişinizde eksik bir teklif varsa, Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin, +90850 250 1793 numaralı telefonu arayın veya musterihizmetleri@clinique.com.tr adresine e-posta gönderin.
4.3. Hesaplar veya Program ödülleri, avantajları ve / veya puanları paylaşılamaz veya birleştirilemez. Sadece ürünler için ödeme yapan Üye ödül, avantaj ve / veya puan biriktirebilir. Hane başına hesap sayısını izleme ve herhangi bir zamanda ek veya mükerrer hesapları reddetme, birleştirme veya kapatma hakkımızı saklı tutarız. Hesap bilgileriniz (güvenlik detayları dahil) gizlidir ve başka hiç kimseyle paylaşılmamalıdır. Bu nedenle, hesap bilgilerinizi (güvenlik bilgileri dahil) başkalarına vermemeniz / ifşa etmemeniz veya ifşa edilmesine neden olmamanız gerektiğini lütfen unutmayın. Bu bağlamda, sizin veya herhangi bir üçüncü tarafın dolandırıcılık faaliyetlerinden dolayı kaybedilen veya kullanılan ödüllerden, avantajlardan ve / veya puanlardan sorumlu olmadığımızı lütfen unutmayın.
4.4. Hesaplar veya ödüller paylaşılamaz veya birleştirilemez. Sadece ürünler için ödeme yapan üye ayrıcalık ve ödül biriktirebilir. Teklifleri ve ödülleri kullanmak ve belirli bir ayrıcalık için tarafımızdan belirlenen minimum sayıda puanı toplamış olmanız gerekir. Ürün ödülleri ve numuneleri yalnızca Site üzerinden satın alınan ürünlerde gönderilir. Hane başına hesap sayısını izleme ve herhangi bir zamanda ek veya mükerrer hesapları reddetme, birleştirme veya kapatma hakkımızı saklı tutarız.
4.5. Ödüller puan, başka bir ürün veya para iadesi karşılığında değiştirilemez veya iade edilemez.
4.6. Program aracılığıyla sunulan ürünler ve hizmetler ve size sağlayabileceğimiz diğer benzerleri yalnızca kişisel kullanım içindir. Bizden satın aldığınız veya başka şekilde aldığınız ürün, hizmet veya numunelerin hiçbirini satamaz veya yeniden satamazsınız. Tamamen kendi takdirimize bağlı olarak, Koşullarımızın ihlaline neden olabileceğine inandığımız, verilecek herhangi bir siparişin ve / veya size sağlanacak herhangi bir ürünün veya hizmetin miktarını iptal etme veya azaltma hakkını saklı tutarız.
4.7. Bir satın alma işleminin hesabınıza uygun şekilde uygulanmadığına dair endişeleriniz varsa, +90850 250 1793 numaralı telefondan Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmeli veya musterihizmetleri@clinique.com.tr adresine bir e-posta göndermelisiniz. E-postanız, Programla ilişkili adınızı ve e-posta adresinizi, satın alma tarihinizi ve karşılaştığınız sorunları belirtmelidir. Bu e-posta, satın alma işleminin gerçekleştiği tarihten itibaren kırk beş (45) günü geçmeyecek şekilde gönderilmelidir. Bir hesaba aktarılmayan satın alımlar veya diğer Program etkinlikleri hakkındaki geç bildirimlerden sorumlu değiliz.
5. Pazarlama iletişimi
5.1. Programa kaydolurken Açık Rıza Metni’mizi ve Elektronik Ticari İleti İzni Metni’mizi onaylamanız üzerine Şirketimizden Programla ilgili e-postalar ve SMS alabilirsiniz. Maalesef, Programa başka herhangi bir şekilde kaydolmak mümkün değildir.
5.2. Program kapsamında tarafınıza iletilen e-posta, SMS gibi ticari elektronik iletileri almaktan vazgeçmeniz halinde tarafımızca iletilen elektronik iletilerde belirtilen adımları takip ederek bu işlemi gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Şirketimizden ticari elektronik ileti almaktan vazgeçmenizin, hiçbir surette Program’a katılımınızı veya Program kapsamında birikmiş hak, menfaat, ödül veya ayrıcalıklarınızı etkilemeyeceğini belirtmek isteriz.
6. Fesih ve Değişiklik
6.1. Program ve ayrıcalıkları tamamen şirketin takdirine bağlı olarak sunulmaktadır. Program ayrıcalıklarını, puan kazanma koşullarını ve her bir Program seviyesine ulaşma yollarını ve geçerli satın alma işlemlerini ve / veya diğer Program faaliyetlerinin değerlendirip ödüllendirme koşullarını değiştirme hakkını saklı tutarız. Program süresi veya geçerliği süresince Programa ve / veya herhangi bir aşama için uygun olan satın alma veya etkinlik sayısına, seviyelere, herhangi bir aşamada alabileceğiniz veya kazanabileceğiniz ödül veya ayrıcalık sayısına veya türlerine ve / veya bunların herhangi bir kombinasyonuna sınırlama getirme hakkını saklı tutarız. Türkiye Cumhuriyeti Yasalarının yasakladığı durumlar haricinde, kendi takdirimize bağlı olarak bu Program Koşullarını, SSS'lerimizi ve / veya Programı veya Programın herhangi bir özelliğini önceden bildirimde bulunmaksızın herhangi bir zamanda iptal edebilir, değiştirebilir, kısıtlayabilir veya feshedebiliriz. Programda yapılan değişiklikler bu Koşullarda belirtilecek ve Koşulların Sitede yayınlandığı tarihte geçerli olacaktır (yürürlük tarihi Koşulların başında yansıtılır). Güncellenen veya değiştirilen Koşulların yayınlanmasının ardından Programa katılımın devam etmesi, bu Koşulları bu şekilde güncellenmiş ve değiştirilmiş olarak kabul ettiğiniz anlamına gelir.
6.2. Bu paragrafta belirtildiği üzere, tamamen kendi makul takdir yetkimize bağlı olarak, herhangi bir zamanda sizi Program’dan hariç tutma veya katılımınızı sona erdirme ve üyelik hesabınızı denetleme hakkımızı saklı tutuyoruz. Hesabınızı aktif tutmak için Program hesabınıza giriş yapmalı ve 24 ay içinde bir satın alma işlemi yapmalısınız. Bir üye 24 ay veya daha uzun süre hareketsiz kalırsa üyelik sona erer. Programın herhangi bir şekilde kötüye kullanıldığından şüphelenilmesi, herhangi bir Program Şartına uyulmaması, üyeliğin 24 aydan uzun süredir etkin olmaması (yani hiçbir puan kazanılmaması veya kullanılmaması), yasa dışı faaliyet, dolandırıcılık, yanlış beyan veya bu Program Şartlarına uygun olmayan ve / veya zararlı diğer davranışlar bize veya herhangi bir Program ödülünün, puanının, kartının, kredisinin, kuponunun ve / veya sertifikasının herhangi bir şüpheli yasa dışı, hileli veya diğer yetkisiz kullanımı dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere çıkarlarımıza aykırı kullanımı, üyeliğinizin iptaline neden olabilir ve sizi Programa daha fazla katılmaya hak kazanamaz hale getirebilir. Üyeliğiniz iptal edilirse, hesabınızdaki herhangi bir ödül veya ayrıcalık otomatik olarak sona erecek ve Programa ve özelliklere erişiminiz otomatik olarak sona erecektir. Yasadışı faaliyet, dolandırıcılık, yanlış beyan, kötüye kullanım veya bu Koşulların ihlal edildiğinden şüphelenmemiz durumunda, yasal yollara başvuru hakkımızı da saklı tutarız.
6.3. Artık Programın bir parçası olmak istemediğinize karar verirseniz, Sitede hesabınıza giriş yapıp Programdan çıkarak veya e-posta yoluyla musterihizmetleri@clinique.com.tr ‘den veya Türkiye içinde +908502501793’den Müşteri Hizmetlerini arayarak üyeliğinizi istediğiniz zaman iptal edebilirsiniz. Üyeliğinizi iptal ederseniz, birikmiş tüm puanları ve ayrıcalıkları ve seviyelerinizi kaybedersiniz
7. Garantilerin Reddi; Sorumluluğun Sınırlandırılması.
7.1. ŞİRKET, ANA ŞİRKETLERİ, BAĞLI KURULUŞLARI, İŞTİRAKLERİ, ORTAKLAR VEYA LİSANS VERENLERİ BU ŞARTLAR VEYA PROGRAM VEYA PROGRAMLA İLGİLİ HERHANGİ BİR ÖDÜL VEYA AYRICALIKLA İLGİLİ (SATILABİLİRLİK, İHLAL ETMEME VEYA BELİRLİ BİR AMACA UYGUNLUK GARANTİLERİ DAHİL OLMAK ÜZERE) HERHANGİ BİR KABUL ANLAMINDA ZIMNİ BEYAN VEYA BÜTÜN GARANTİ VERMEMEKTEDİR.
7.2. AŞAĞIDAKİLERİN HERHANGİ BİRİNE KARŞI ŞİRKET VEYA ANA ŞİRKETLERİ, İŞTİRAKLERİ, BAĞLI KURULUŞLARI, ORTAKLARI VEYA LİSANS SAHİPLERİ SÖZLEŞME, GARANTİ VEYA HAKLARDAN (İHMAL DAHİL) SORUMLU OLMAYACAĞINI VEYA SORUMLU TUTULAMAYACAĞINI KABUL EDİYORSUNUZ : (a) İŞİN KESİNTİYE UĞRAMASI; (b) PROGRAMA ERİŞİM GECİKMELERİ VEYA ERİŞİM KESİLMELERİ; (c) VERİ TESLİMİ OLMAMASI, KAYIP, HIRSIZLIK, YANLIŞ TESLİMAT, YOLSUZLUK, İMHA VEYA DİĞER DEĞİŞİKLİKLER; (d) SİTEDE ÜÇÜNCÜ TARAF BAĞLANTILARININ BULUNMASI VEYA PROGRAMIN HERHANGİ BİR ÖDÜLÜNÜN VEYA AYRICALIĞININ KULLANILMASINDAN KAYNAKLANAN HERHANGİ BİR SIRALAMA KAYBI VEYA ZARARI; (e) ÜÇÜNCÜ ŞAHIS WEB SİTELERİNE VEYA SİTELERDEN HYPERLINK SIRASINDA DAHİL OLMAK ÜZERE SİTEYİ KULLANIMINIZLA BAĞLANTILI OLARAK OLUŞABİLECEK BİLGİSAYAR VİRÜSLERİ, SİSTEM HATALARI VEYA ARIZALARI; (f) PROGRAM İÇERİĞİNDEKİ HERHANGİ BİR YANLIŞLIK VEYA EKSİKLİK; VEYA (g) MAKUL KONTROLÜMÜZÜN ÖTESİNDEKİ OLAYLAR. KUSURLARIN VEYA HATALARIN DÜZELTİLECEĞİNE İLİŞKİN HİÇBİR BEYAN VEYA GARANTİ VERMİYORUZ.
7.3. PROGRAMA KATILIMINIZDAN, HERHANGİ BİR ÖDÜLÜN VEYA DİĞER AYRICALIĞIN YA DA BU KOŞULLARIN KULLANILMASINDAN KAYNAKLANAN VEYA İLGİLİ SÖZLEŞME, GARANTİ VEYA HAKSIZ FİİL (İHMAL DAHİL) İLE İLGİLİ TALEP VEYA DAVALAR TÜRK HUKUKU TAHTINDAKİ ZAMANAŞIMI SÜRELERİNE TABİDİR. PROGRAMDAN MEMNUN OLMAMANIZ DURUMUNDA, PROGRAM ÜYELİĞİNİZİ SONA ERDİRMEK YEGANE ÇÖZÜMÜNÜZDÜR. SİZE KARŞI BAŞKA BİR YÜKÜMLÜLÜK VEYA SORUMLULUĞUMUZ BULUNMAMAKTADIR.
8. Tazminat
Bizi, ana şirketlerimizi, yan kuruluşlarımızı, bağlı kuruluşlarımızı, ortaklarımızı, lisans verenlerimizi, iş ortaklarımızı, direktörlerimizi, çalışanlarımızı ve aracıları, Türkiye Cumhuriyeti Kanunları ve mevzuatlarını veya bu Koşulları ihlal ederek Programa katılımınızdan kaynaklanan Şirketimiz nezdinde doğacak her türlü kayıp, zarar veya maliyete karşı -makul avukatlık ücretleri dahil olmak üzere- Şirketimizi tazmin etmeyi kabul etmektesiniz.
9. UYGULANACAK HUKUK VE UYUŞMAZLIKLAR
9.1. Bu Program ve bu Koşullar, Türkiye Cumhuriyeti Kanunları’na tabi olacak ve bu kanunlara göre yorumlanacaktır.
9.2. BU PROGRAM, BU KOŞULLAR KAPSAMINDA MEYDANA GELEBİLECEK HER TÜRLÜ UYUŞMAZLIK TÜRKİYE CUMHURİYETİ KANUNLARI GEREĞİNCE BELİRLENECEK YETKİLİ MAHKEMELER TARAFINDAN ÇÖZÜLECEKTİR.
10. Kişisel Verilerin Korunması
10.1. Programa üye olduğunuzda isim, soy isim, elektronik posta adresi, telefon numarası, doğum tarihi, işlem güvenliği bilgisi, kozmetik ürün kullanım bilgisini kapsayan kişisel verileriniz 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve ilgili diğer mevzuat (“KVKK”) kapsamında uygun görüldüğü şekilde tarafımızca toplanır. Yukarıda belirtmiş olduğumuz verilerle beraber Aydınlatma Metni’mizde KVKK Aydınlatma metni yer alan diğer kişisel verilerinizi de toplayabiliriz.
10.2. Kişisel verilerinizi, hangi amaçlarla topladığımız ve nasıl işlediğimiz hakkında daha detaylı bilgi ve kişisel verilerinize ilişkin haklarınız için (düzeltme, silme vb.) lütfen Açık Rıza Metni’mizi Açık rıza metni Aydınlatma Metni’mizi KVKK Aydınlatma metni ve Gizlilik Politika’mızı Gizlilik Politikası inceleyin.
11. Feragat
Bu Koşullar, Programla ilgili olarak sizinle olan ilişkimizi yönetir. Şartları kabul ederek, bu Koşullarda açıkça belirtilenler dışında herhangi bir temsile güvenmediğinizi onaylarsınız (ve reşit değilseniz, ebeveyniniz veya yasal vasiniz sizin adınıza onaylar) ve bu beyanla bu Koşullarda yer almayan başka bir başvuru hakkınız olmadığını kabul edersiniz. Yasal Haklarınız bu Koşullardan etkilenmez. Bu Koşullardaki hiçbir şey, bu Koşulların bir parçası olsun veya olmasın, herhangi bir hileli veya ihmalkar yanlış beyanla ilgili sorumluluğumuzu sınırlamaz veya hariç tutmaz. Koşulların her bir hükmü, herhangi bir nedenle bu hükümlerden biri veya diğerinin şartlara göre uygulanamaz olduğuna karar verilse bile, ayrı ayrı uygulanabilir ve yürürlükte olarak yorumlanacaktır. Tarafımızca gerçekleştirilecek hiçbir feragat, bu Koşullardaki herhangi bir hükmün herhangi bir işlemden feragat edilmesi veya sonraki herhangi bir hükmün ihlal edilmesi olarak yorumlanmayacaktır.
12. Bize Ulaşın
Program ve üyeliğiniz hakkında bilgi almak için +90850 250 1793 Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz veya musterihizmetleri@clinique.com.tr adresine mail atınız. Postada veya internette kaybolan veya geciken talepler veya yazışmalardan sorumlu değiliz. Ayrıca, SSS'lerimizde sıkça cevaplanan yararlı soruların yanıtlarını da sağlayabilirsiniz.
Bizimle iletişime geçmeniz gerekirse, bilgilerimiz:
ELCA Kozmetik Limited Şirketi olarak faaliyet gösteren Clinique